Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
make fantasy image
- Trådstartare annizz
- Start datum
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
www.fredrikodman.com
Kika på denne mannens alster,,, "Another world" ++
Fredrik Ödman jobbar i flera olika medium för att uppnå sina högkvalitativa resultat! En stor del genuint PS,arbete.
Alltså, det krävs ofta ett digert arbete för att uppnå kvalitativa resultat..
MVH Niclas,
Fredrik Ödman jobbar i flera olika medium för att uppnå sina högkvalitativa resultat! En stor del genuint PS,arbete.
MVH Niclas,
Baldwin
Aktiv medlem
Niclasfoto skrev:
www.fredrikodman.com
MVH Niclas,
Hur snyggt som helst! Man baxnar...
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Baldwin skrev:
Hur snyggt som helst! Man baxnar...
Ja, helt klart
Jag känner Fredrik och kan bara intyga att det är en genuint arbetande kreatör. Med största känsla och fingerfärdighet in i minsta detalj!
Fredrik lär bla ut PS,teknik på Lofoten folkhögskola,, Men han kanske inte avslöjar nog inte allA små hemligheter..
Min poäng med att tipsa om just Fredrik Ödman är att hans komplexa bilder är beviset på att man i och med kombinationen av många olika tekniker kan skapa mångafacceterade bilder med många tekniska--->visuella djup...
Ett foto --- in ---> till PS är en sak,,, men att jobba med många MÅnga lager och ofta för hand (med måleriska medium) bearbetade detaljer kräver färdigheter i många tekniker och en oerhörd känsla... Kombinationen av medium och tekniker ger i rätt händer så fina/kvalitativa resultat.
MVH Niclas,
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Re: wow!
Ja övning gör en mästare.. Exprementerande och nyfiket lekande lär man sig mycket av..
Ett tips är att samla på sig rekvisita i MASSor,,, allt från hobbybutikernas små plastdinosaurier till glaskulor, kläder, peruker, + + + varför inte en uppstoppad Krokodilunge?
Så är det bara att fota lite bilder utifrån en grundidé... lägga ihop som lager,, klippa ut lite och limma in,,, Kanske fotar du lite med polaroidkamera (för att få det uttrycket) och sedan scannar du in det... ++ +++ +++
Det kanske gav lite inspiration
Lek och testing testing är grunden, som jag ser det..
Mvh Niclas,
annizz skrev:
men jag vill oxå lära mig.. går på en folkhögskole utbildning och vi har bara lärt oss grunderna än så länge..
är det bara att öva öva öva eller? Vet ju riktigt hur man gör alla grejer, Är böckerna bra som man kan köpa i bokaffärer?
Ja övning gör en mästare.. Exprementerande och nyfiket lekande lär man sig mycket av..
Ett tips är att samla på sig rekvisita i MASSor,,, allt från hobbybutikernas små plastdinosaurier till glaskulor, kläder, peruker, + + + varför inte en uppstoppad Krokodilunge?
Så är det bara att fota lite bilder utifrån en grundidé... lägga ihop som lager,, klippa ut lite och limma in,,, Kanske fotar du lite med polaroidkamera (för att få det uttrycket) och sedan scannar du in det... ++ +++ +++
Det kanske gav lite inspiration
Lek och testing testing är grunden, som jag ser det..
Mvh Niclas,
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Här har vi en annan kreatör som har ett Ödman,liknande uttryck.
http://www.seth-design.com/
MVH Niclas,
http://www.seth-design.com/
MVH Niclas,