Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
Vi hade garden party och jag lånade ut min kamera en stund. Både en och tre öl konsumerades under kvällen, men döm om min förvåning när jag finner detta bland bilderna!
Efter en stunds detektivarbete finner vi ut sanningen, som dock inte är lika spännande som vad vår fantasi säger...
 

Bilagor

  • _mg_8851.jpg
    _mg_8851.jpg
    22.6 KB · Visningar: 2,001
pontus.h skrev:
Vi hade garden party och jag lånade ut min kamera en stund. Både en och tre öl konsumerades under kvällen, men döm om min förvåning när jag finner detta bland bilderna!
Efter en stunds detektivarbete finner vi ut sanningen, som dock inte är lika spännande som vad vår fantasi säger...
LOL! En hundsvans??
 
pontus.h skrev:
Vi hade garden party och jag lånade ut min kamera en stund. Både en och tre öl konsumerades under kvällen, men döm om min förvåning när jag finner detta bland bilderna!
Efter en stunds detektivarbete finner vi ut sanningen, som dock inte är lika spännande som vad vår fantasi säger...

Nu blir du ju så illa tvungen att berätta vad det var =)
 
Agneta: Alldeles för bra bild

Den här tråden innehåller många bra bilder, men då såna som iallafall kräver att man tänker om lite grann betr vad som är bra och vad som är misslyckat.

Jag tycker allltså att Agnetas bild är bra rakt av, komposition, val av skärpeplan, porträttkvalité you name it.

(Sen har den här tråden många kul bilder också det gör den v'ärd att följa.)
 

Utsökt bild- speciellt hon i bakgrunden har ett minspel och kroppspråk som man sällan ser ens på Dramaten..

Spindel i chipsskålen? Brand i gardinen? Någon som faller ifrån taklampan? Ett rasande shotsglastorn? Någon slår på tv:n och där är Anders Lundin OCH Orup?
 
Bidrar med otäcka flashbacks ifrån barndomen..

Tre flygande svanar & optik av äkta plast med minimalt ljusinsläpp..
 

Bilagor

  • a 51 tre svanar...jpg
    a 51 tre svanar...jpg
    24.6 KB · Visningar: 1,790
ANNONS