Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)

kenny_lex

Avslutat medlemskap
Skulle testa att leka med ljus, så köpte tre ficklampor för att jonglera med, ställde mig vid Yamaha Center då de har röd neon och lite andra lysande skyltar. Planerar allt väl; skärpa okay, fördröjning 10 sekunder, markerat platsen där jag skall stå osv.

Nu kan inget gå fel, trycker på avtryckaren, snubblar på stativer, tappar alla tre lampor och stukar handen då jag i panik gör någon uda vändning/kast tillbaka i tron om att även kameran håller på att rasa.

Som ni kan gissa så hade jag även råkat ställa om till AF vilket garanterar att bilden skulle bli missluckad även om jag hade lyckats.
 

Bilagor

Måns H

Aktiv medlem
Vassare

Jag gillade Daniels bild men den här är faktiskt vassare! Riktigt, riktigt snygg faktiskt. Måste åka Södra Länken själv snart.
 

Måns H

Aktiv medlem
Fullträff!

Daniels nya bild Södra Länken: Jättesnyggt enligt min uppfattning. I och med att du kan fånga de här bilderna gång på gång är det ingen slump heller........
 

feskarn

Aktiv medlem
Precis när självutlösaren gått igång kom jag på att jag hade glömt vrida gråfiltret.
Trodde jag skulle hinna men...
 

Bilagor

Bussmicke

Aktiv medlem
Instämmer men tyvärr brukar jag aldrig ha nå´t att bidra med här då jag raderar tabbarna direkt på fältet..
 

Ingsan55

Aktiv medlem
Jag tycker också det är synd att alla "dåliga" foton hamnar direkt i papperskorgen. De är faktiskt roliga att titta på. Man behöver så väl ett gott skratt ibland!

Denna bild blev definitivt inte vad jag tänkt mig.
 

Bilagor

ANNONS