Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)

pallep

Aktiv medlem
Fel iso (80!) fel vitbalans och ett fönster som smäller igen mitt i fotot.

Ser ni den sällsynta talgoxen som sitter mitt i centrum av kompositionen. :)
 

Bilagor

Vandraren

Aktiv medlem
Le Parisienne...

Strosade runt på en gata i Paris och jämförde min KonicaMinolta Z2 med en medresenärs Z1 då jag råkade trycka av en bild.

När jag kom hem upptäckte jag baguetten i väskan...fördom besannad... :)
 

Bilagor

pallep

Aktiv medlem
magnus@brynhagen.com skrev:
Kan det vara någon form av gnagare, tex. en hamster eller tamråtta ...
Det där svaret var nog svårt ironiskt :) eller riktat till någon annan då även om det är en fruktansvärt kass bild har svårt att föreställa mig att det är en hamster som far fram bland grenarna i mitt äppelträd.

Fast allt är möjligt, såg en film om ett gäng tappra riddare som blev anfallna av en flygande mördarkanin.

"Where?, Behind the rabbit?
- No. it is the rabbit! "
 

mbn65

Aktiv medlem
pallep skrev:
Det där svaret var nog svårt ironiskt :) eller riktat till någon annan då även om det är en fruktansvärt kass bild har svårt att föreställa mig att det är en hamster som far fram bland grenarna i mitt äppelträd.

Fast allt är möjligt, såg en film om ett gäng tappra riddare som blev anfallna av en flygande mördarkanin.

"Where?, Behind the rabbit?
- No. it is the rabbit! "
Hoppsan!
Det blev vist lite fel.
Svaret var avsett för inlägget från:
Alissa Anderson (Alissa) skrev:
Detta var en fest, och snälla: Gissa vad de är så skrämda för?
 

Alissa

Medlem
Nej...
Det är en helt vanlig ballong som flög förbi, och den smällde!
Jag blev lika paff jag, men bilden som jag höll på att ta togs, och det är jag glad för, den blev rätt så kul.
Men, där ser man hur misslyckat det kan bli ibland när man försöker ta en fin bild på sina vänner på en fest med ballonger!
 

buscalle

Medlem
Vad tänkte jag på?

Tja det här föreställer en röd måne fotad utanför barsebäck under en gungig natt segling, man ser inte att det är månen men om man vet så kan man njuta av den djupröda färgen.
 

Bilagor

ANNONS