Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nån som använder Canon 17-55 på 400D?
- Trådstartare Rico
- Start datum
Janne K
Aktiv medlem
Hej,
Jag använder 17-55, men inte 400D. Kan bara säga att 17-55 är mycket, mycket fin, men en rejäl biff till glugg. Jag kör den med 30D och GB-E2 och då funkar det bra, men jag tror att den skulle kännas fel på en kamera som 350 och 400. Men det är ju såklart i mycket en fråga om tycke och smak.
MVH
/JK
Jag använder 17-55, men inte 400D. Kan bara säga att 17-55 är mycket, mycket fin, men en rejäl biff till glugg. Jag kör den med 30D och GB-E2 och då funkar det bra, men jag tror att den skulle kännas fel på en kamera som 350 och 400. Men det är ju såklart i mycket en fråga om tycke och smak.
MVH
/JK
Sven_H
Aktiv medlem
Att kameran är liten och nätt tycker jag inte spelar någon roll. Med EF-S 17-55 monterat får man ett rejält handtag att hålla i ;-)
Jag använder objektivet på en 350D och tycker att det fungerar kanonbra. Jag håller inte i kameran utan i objektivet med vänsterhanden och saknar absolut inte ett batterigrepp. (Har varit ute och plåtat nu i kväll och mycket nöjd resultatet) Rekommenderas!
Jag använder objektivet på en 350D och tycker att det fungerar kanonbra. Jag håller inte i kameran utan i objektivet med vänsterhanden och saknar absolut inte ett batterigrepp. (Har varit ute och plåtat nu i kväll och mycket nöjd resultatet) Rekommenderas!
Slowfinger
Aktiv medlem
Kan bara instämma. Även om jag kör 17-55 (det är väl 2.8 IS ni pratar om) på en 30D måste jag säga: jag älskar den gluggen. Det var den som fick mig att byta från Nikon till Canon. Och den höll verkligen vad den lovade...