Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nikon D5? = 22juli
- Trådstartare KanonCanon
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
prinsen skrev:
Nikon behöver inte tävla
*duckar*
Duckade inte lågt nog...
Nej... de kommer ju alltid tvåa
Mohahaha
Skämt å sido. Den ser trevlig ut. D2:an
KanonCanon
Aktiv medlem
Fyra kan vara bättre än 6.. ehh kanske inte sex men bättre än 5 och 7 då? Men det är klart att en bra 7:a eller en bra 5:a är bättre än en 4:a om man inte tänker på hastighet och lagring då förstås. D2x tror jag får 8?... kanske bättre för dig det då?Calle S skrev:
Nej, jag är inte intresserad av en fyra-megapixel-kamera.
PS - Nostradamus kommer tillbaka med ett nytt datum för d2:an..
Damocles
Aktiv medlem
Faktum är att du inte behöver ducka, fel av mig, dom tävlar inte. Nikon fotografer hör igentligen inte till canons marknad iaf då större gäng som kör nikon har väl ofta mycket linser till dessa, så detta är ju en bra grej så dessa slipper köpa en 1D eller köra film när dom behöver 8FPS.Nikon behöver inte tävla
*duckar*
Men faktum är att det är mer likheter än olikmeter mellan D2h och 1D. Fördelar och nackdelar för båda. Men det är samma segment för dom olika märkene. Men som sagt, det är väl ofast ingen tävlan så fort någon börjat satsa på nikon eller canon.
Och du Jeppe, råkade switcha över till tv4plus, och vad såg jag där om inte lite mc sport, och direkt efter starten insåg jag att jag kände igen en cykel utan att nånsin ha sett den tidigare...... jupps... freddy papunen. Klockren bild den, tom texturen på kläderna, även om man inte ser det på förminskningen här.
Den 22:a cirkulerade innan du kom med det, men om det får dig att må bättre, så...visst, Nostradamus.KanonCanon skrev:
PS - Nostradamus kommer tillbaka med ett nytt datum för d2:an..![]()
Dessutom; Nostradamus hade nog ingen Deep Throat som du påstår har. Då är det ingen förutsägelse a´la Nostradamus, utan en läcka;-)
Saab naturligtvis.prinsen skrev:
Saab VS. Volvo
Damocles
Aktiv medlem
Vet, har sett den, annars hade jag inte vetat att stället hade texture...Peter: Lite utanför tråden, men du hittar en fullsize av Freddy här . Där ser du även texturen på skinnstället![]()
Kollade din site, gillar designen mycket, själv håller jag på med en ny design, så jag tittar på alla sidor jag kan och hämtar inspiration. Blev iofs lite förvånad när jag såg hur du hade gjort, hade aldrig haft en tanke på att gå utanför ren xhtml och css(som det slutade på, även om den siten ligger ofärdig på disk just nu).
Shagwell
Aktiv medlem
Calle S skrev:
Saab naturligtvis.
Akta Er nu så det inte kommer in någon Opel/Pentax dåre från vänster ....
Jeppe
Aktiv medlem
Damocles skrev:
Vet, har sett den, annars hade jag inte vetat att stället hade texture...Vet att vi tittade på den i tråden om vattenstämpel.
Kollade din site, gillar designen mycket, själv håller jag på med en ny design, så jag tittar på alla sidor jag kan och hämtar inspiration. Blev iofs lite förvånad när jag såg hur du hade gjort, hade aldrig haft en tanke på att gå utanför ren xhtml och css(som det slutade på, även om den siten ligger ofärdig på disk just nu).
Ingen höjdare på wedesign och tekniker utan löser problemen på det sätt jag kan
Synd bara att tiden inte räcker till just nu.. Har 800 bilder som ska in i rätt kategori .. så blir det när man halkar efter
Nåväl tillbaka till den där D2:an
KanonCanon
Aktiv medlem
hehe...Calle S skrev:
Den 22:a cirkulerade innan du kom med det, men om det får dig att må bättre, så...visst, Nostradamus.
Dessutom; Nostradamus hade nog ingen Deep Throat som du påstår har. Då är det ingen förutsägelse a´la Nostradamus, utan en läcka;-)
Damocles
Aktiv medlem
He, jag blev bara lite paff att det kunde vara så enkelt... eller ska man säga geniallt på vissa sätt.Ingen höjdare på wedesign och tekniker utan löser problemen på det sätt jag kan
Synd bara att tiden inte räcker till just nu.. Har 800 bilder som ska in i rätt kategori .. så blir det när man halkar efter
Nåväl tillbaka till den där D2:an![]()
He, tid ja, jag byggde om photoshops webgalleri templete så jag bara klickar på en knapp och väljer folder. Det funkar fint, men då blir det ingen exif info(i html, bilden har den fortfarande), men det kan man nog fixa med ett relativt enkelts script.
Tillbaka till D2an... varför.. .vad finns det mer att säga om den. Alternativt om någon vill börja diskutera dom tekniska meriterna på deras nya LBCAST JFET sensor såklart.