Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Panasonic G9 II

Produkter
(logga in för att koppla)

mazeson

Aktiv medlem
Hur många är intresserade av er som använder 4/3 redan och har en uppsättning objektiv för 4/3 av den nya Panasonic G9 II? Hur många har lag en beställning?
 

Håkan Bråkan

Aktiv medlem
Hur många är intresserade av er som använder 4/3 redan och har en uppsättning objektiv för 4/3 av den nya Panasonic G9 II? Hur många har lag en beställning?
har en G9 och en G5 och en massa objektiv. Inte så värst intresserad av att uppgradera, men Adobe denoise kanske gör formatet mer attraktivt.
 

Hans Österlind

Aktiv medlem
Jag är intresserad av kameran och har mycket glas till systemet. Jag är inte en som söker perfektion i bildkvalitet, kanske självklart när man fotar m4/3. Det jag söker är en kamera som är rappare och med bättre ergonomi än mina andra lumix som är GX9 och G90. G90 är faktiskt ganska bra på ergonomin, men jag skulle vilja ha en bättre sökare lite bättre grepp. Inte beställt, inväntar fler tester på nätet innan jag slår till.
 

moderntimes99

Ny medlem
G9 har med tiden blivit min mest använda kamera, mycket p.g.a. vikten och storleken när jag har med mig flera objektiv. Förhandsbeställt G9II och borde komma vilken dag som helst om prognosen stämmer.
 
ANNONS