Annons

Pentax över axeln

holmbo

Aktiv medlem
Ett par av dagens bilder med ett begagnat Soligor C/D 80-200 mm som införskaffats för hela 102 kr inkl frakt :)
Väl investerade pengar ;-)

Här kommer några bilder från ett besök vid Kvismaren en kväll förra veckan.

Massor av gäss, tranor och havsörnar (två havsörnar är relativt många). En och annan ko visade sig också. Det suddiga strecket ovanför vindkraftverket är runt tusen tranor på inflygning.

//Lars
 

Bilagor

jido

Aktiv medlem
Hoya bananas? Filter i kameran.

Man kanske inte ens ser Hoya-loggan, men den är där. Tycker fotosidan är snål med upplösning. Detta var kanske OK för 5 år sedan.

http://www.pentaxforums.com/forums/attachments/pentax-news-rumors/73488d1287310573-no-ff-because-banana03-jpg här syns den bättre.
Ha-ha... vad kul! Jag upphör aldrig över hur stora och breda en del av de tunga företagen är i sin verksamhet. Kommer t.ex. ihåg när jag ick en liten kassettbandspelare där strömsladden kom från Kawasaki.

Och Fotosidan borde fokusera på att göra sina forum fotografvänliga. Jag fattar inte hur de kan prioritera något annat på sajten än bildvisning/administration och bildanpassade forum, faktiskt.
 

quarc

Aktiv medlem
Och Fotosidan borde fokusera på att göra sina forum fotografvänliga. Jag fattar inte hur de kan prioritera något annat på sajten än bildvisning/administration och bildanpassade forum, faktiskt.
Håller helt med, mer och mer sällan jag orkar ladda upp bilder. Det är så komplicerat, och det blir inte särskilt bra. OK, just nu är jag inte betalande medlem så inte läge att klaga på gratis iofs, men det är detta som huvudsakligen gör att jag inte betalar längre.
 

jido

Aktiv medlem
Håller helt med, mer och mer sällan jag orkar ladda upp bilder. Det är så komplicerat, och det blir inte särskilt bra. OK, just nu är jag inte betalande medlem så inte läge att klaga på gratis iofs, men det är detta som huvudsakligen gör att jag inte betalar längre.
- Jag betalar inte heller längre. Finns bättre lösningar som kostar gratis. Vore det inte för den sociala biten skulle jag lämnat FS helt och hållet.
 
ANNONS