Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ph elements 3
- Trådstartare BÅS
- Start datum
maxzomborszki
Aktiv medlem
Det verkar som om strato5.dll är något som kommer med Nikons programvaror. Kanske har du Nikons NEF-plugin som vill ha den. Prova att installara om Nikonprogramvaran du har (Nikon View, Nikon Capture eller Picture Project).
P.R.
Aktiv medlem
Är kanske inte till någon hjälp men när jag söker igenom min dator så hittar jag ingen strato5.dll men väl en strato4.dll. Filen uppges vara gjord av Nikon och har gissningsvis följt med Microsofts tillägg till Windows för att kunna se raw-filer.
Jag har PS Elements version 2 och 4 installerade och de fungerar båda utan problem.
Jag har PS Elements version 2 och 4 installerade och de fungerar båda utan problem.
Lena W
Aktiv medlem
En gång för länge sedan råkade jag ut för en liknande grej i ett annat program. Jag blev så irriterad till sist så jag skapade en fil med det namn programmet eftersökte. Programmet köpte det!
Inget att rekommendera kanske, men datorn kan ju inte explodera. Men gör du detta, gör du det på egen risk! Jag kan inget om följdverkningar när man busar med datorn...
Inget att rekommendera kanske, men datorn kan ju inte explodera. Men gör du detta, gör du det på egen risk! Jag kan inget om följdverkningar när man busar med datorn...