Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Portfoliobilder i profilen?

Produkter
(logga in för att koppla)

johanpehrson

Aktiv medlem
Hej!

Jag har nyss blivit Guldmedlem och lagt upp bilder i en portfolio.
Jag undrar varför inte bilderna i portfolio album visas i min profil?
Kanske har jag missat en supersimpel grej eller så går det inte.
Efter att jag blev Guldmedlem har jag laddat upp många nya bilder men det står fortfarande att jag bara har 10 bilder.
Undrar hur man kan visa bilderna i både portfolio och profilen?

mvh /Johan

Synd, jag skulle också vilja ha bilderna synliga i såväl portfolion som profilen. Skulle man inte kunna välja det själv?

I konsekvensens namn borde man ta bort undefliken "Portfolio" i huuvudfliken "Bilder". Har man enbart portfoliobilder står det 0 bilder på huvudfliken, men när man går in där finns portfoliofliken med bilderna med. Mycket ologiskt och desinformativt. Nu måste ni nog bestämma hur ni ska ha det? Antingen är bilderna med fullt ut eller är dom det inte?

Portfoliolänken leder ju till din Portfolio, så det är väl dumt att ta bort den.

Men vi kan kika över det där.

Portfoliolänken leder ju till din Portfolio, så det är väl dumt att ta bort den.

Men vi kan kika över det där.

Kan så vara, de som har bilder på båda ställena tycker nog det är dumt att ta bort den, men för min del spelar det ingen roll eftersom ingen kommer att titta där över huvud taget när det står Bilder: 0. Önskemål om att kunna visa portfoliobilder på den vanliga profilen kvarstår dock.

ANNONS
Götaplatsens Foto