Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Portfoliofunktion hos guldmedlem

Produkter
(logga in för att koppla)

Jonson

Aktiv medlem
Jag skulle gärna vilja visa upp mina bilder för folk som vill se vad jag går för. Som det är nu så måste man väl vara registrerad medlem för att kuna se andras alster? Min fråga är hur portfolio funktionen fungerar om man blir guldmedlem? Måste man fortfarande vara medlem för att se bilderna eller kan man skicka länkar till min portfolio.
/Simon

Jag skulle gärna vilja visa upp mina bilder för folk som vill se vad jag går för. Som det är nu så måste man väl vara registrerad medlem för att kuna se andras alster? Min fråga är hur portfolio funktionen fungerar om man blir guldmedlem? Måste man fortfarande vara medlem för att se bilderna eller kan man skicka länkar till min portfolio.
/Simon

Nej, man måste inte vara registrerad medlem för att kunna se bilder på FS. Enbart inom vissa kategorier, som barnfotopoolen, finns sådana regler.

Självklart kan vem som helst titta på din portfolio, annars hade det inte varit en riktig portfolio utan bara ytterligare ett album på FS :)

Ja alla kan se din Portfolio, och den får en egen webbadress

Faktiskt så kan alla se din medlemsprofil också. Gå till din Profil och logga ut där, så ser du hur andre ser den. Sidans adress kan du skicka till dina kontakter.

Låter bra! Mitt silver medlemskap löper ut i mars 2010. Om jag går över till guld i dag hur många månader får jag då sammanlagt?
/simon

Ja alla kan se din Portfolio, och den får en
egen webbadress

Faktiskt så kan alla se din medlemsprofil också. Gå till din Profil och logga ut där, så ser du hur andre ser den. Sidans adress kan du skicka till dina kontakter.

Okej

De månader jag har kvar på mitt silver 7 månader vad händer med dom om jag byter till guld?
/Simon

När man betalar in och byter nivå får man den nya nivån direkt i 365 dagar.

Vi räknar då också ut hur mycket den kvarvarande tiden man hade på sin föregående medlemsnivå är värd och plussar på dagar på medlemstiden, så man förlorar alltså inget vare sig man upp- eller nedgraderar.

ANNONS
Götaplatsens Foto