Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
prisvärt stativ
- Trådstartare diablo 3
- Start datum
Andy-Pandy
Aktiv medlem
Har själv tittat lite på Manfrotto Digi Mini 718 B. Det verkar vara ett hyffsat stativ för en hyffsad peng.
Andy-Pandy
Aktiv medlem
dj_evil skrev:
Manfrotto 055 Pro B för 1324, jag vet att du sa max 1000 kr men tro mig den är så prisvärd.
Till det kommer sedan huvud vilket gör att budgeten på 1000kr blir mer än väl överbelastad. Annars ett toppenalternativ kan jag tänka mig.
Fredrik Calabrese
Aktiv medlem
ett enbenstativ kan vara en lösning i vissa lägen men det är aldrig ett substitut för ett riktigt stativ. Kolla beg. marknaden.
Andy-Pandy
Aktiv medlem
Re: Manfrotto Digi 724B + Kulled 484
Säkert ett bra stativ! Själv hade jag nog inte valt det pga att jag gärna vill ha tillgång till ett snabbfäste samt trevägshuvud. Men, det är en smaksak.
diablo 3 skrev:
Kan denna var något? finns på cyberfoto med kuled för 998:- tål en belasting på 3.5 kg vilket är bra för jag har en tumg pjäs dynax 7d
Säkert ett bra stativ! Själv hade jag nog inte valt det pga att jag gärna vill ha tillgång till ett snabbfäste samt trevägshuvud. Men, det är en smaksak.
leffep
Aktiv medlem
diablo 3 skrev:
Någon som vet något prisvärt stativ, det ska vara stabilt och kosta max 1000:-
Hur bra funkar en enbent till en kamera med antishake?
Jag har ett Manfrotto 055 AB till salu. Knappt använt. Pris: 800kr.
/Leif