Annons

Problem med betalning Fotosidan Magasin

Produkter
(logga in för att koppla)

Saarikko

Aktiv medlem
Får ni ingen tidning bör ni nog kontakta Posten i första hand och fråga dem varför ni inte fått era tidningar. Om Fotosidan kan bekräfta att de skickat tidningen till rätt adress så bör det finnas uppgifter hos posten samt ni borde också få reda på vart allting tar vägen om inte hem till er.

Jag har fått min post stulen ett x antal gånger, samma sak gällande prenumerationer. Blev ett jädrans ståhej med Posten och till slut fick jag alla tidningar till Postens bekostnad.

Kan vara värt att skälla ut rätt område!
 

gedjan

Aktiv medlem
Här med. Men eftersom vi tycks vara flera som inte fått den så är den säkert på väg. vi får väl se på måndag. Men men - det har ju varit problem förr. För min del har aldrig posten klickat.
Ingen tidning som prenumerant, men finns ute i butik?!
Nä, fotosidan magasin har aldrig fungerat mot dess prenumeranter.
Så mycket strul det har varit genom åren, och fortsatt...
 

ZinneD

Aktiv medlem
Ingen tidning som prenumerant, men finns ute i butik?!
Nä, fotosidan magasin har aldrig fungerat mot dess prenumeranter.
Så mycket strul det har varit genom åren, och fortsatt...
Är det så? Det är ju ganska bedrövligt. Själv är man ju van att ha fördelat som prenumerant på en tidning, åtminstone alltid ha den före dem som köper lösnummer.
 

mimmione

Aktiv medlem
Ingen tidning som prenumerant, men finns ute i butik?!
Nä, fotosidan magasin har aldrig fungerat mot dess prenumeranter.
Så mycket strul det har varit genom åren, och fortsatt...
Vi hoppas på måndag har inte heller fått den. Förnyade mitt medlemskap rätt nyss och det har krånglat förut för mig med.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Tror det är fel att den är släppt, det står att det ska släppas den 3 Oktober om man klickar vidare på Magasinet
 

jvd

Aktiv medlem
Såg på fotosidan.se att nya nummret finns i butik. Bestämde mej för att ta en promenad och köpa den.....
Men icke, bara gamla nummret i butik....
Tråkigt men sant..

Kanske är det ett organisations problem och dålig intern kommunikation.
Vem vet ?
Finns nog lite att jobba med ...

Jag fick ialla fall en skön promenad
 

Mánadís

Aktiv medlem
Jag har inte heller fått den (aldrig varit några problem innan), men om den ännu inte finns i butik och det har blivit fel på hemsidan så antar jag att den kommer så småningom ändå.
 

Okenfält

Medlem
Första tidning efter prenumeration

Jag uppgraderade. Samtidigt tog jag en prenumeration på Fototidningen.
2013-09-22
När kan man räkna med att man får första tidningen?
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Hehe, lika illa här. Fick också tidningen idag.

Har några saker som jag måste göra idag, men vet inte just nu hur det ska gå till...
:)

Fast huvudsaken är förstås att alla andra säkert också kan räkna med att få sina ex. ganska snart nu.
.
 

Saarikko

Aktiv medlem
Fotosidan Magasin

Har ni egen publikation och tryckeri eller skickar ni iväg material till en 3:e part som sköter allt annat?

Bara undrar av ren nyfikenhet...
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Jag har inga klagomål på Fotosidan (åtminstone inte ännu), men jag är lite orolig för framtiden. Har tidigare meddelat att jag fick båda mina prenumerationer parallellt, fick alltså två nr samtidigt, och det får jag fortfarande.

Det har jag ingen användning för (även om jag i och för sig ger bort extranumret till någon av mina fotokompisar) - men vill förstås att mina båda prenumerationer ska läggas efter varandra.

På det ena exet står det 1317353 och på det andra 1945997.
 
ANNONS