Annons

Problem med CS3 och Elements7

Produkter
(logga in för att koppla)
Hoppas någon kan hjälpa mig. Mitt cs3 0ch elements 7 har fått samma fel, det går inte att aktivera några andra verktyg än Handen. Jag har försökt med att återställa alla verktyg och med att hålla inne shift, control,alt vid uppstartning men inget hjälper. Har tittat genom alla inställningar också men inget hjälper. Till saken hör att jag jag installerade Elements igår och där var handen färdigt framme, men som sagt det går inte att byta verktyg. Så här har det varit ett par gånger med cs3 men plötsligt har det börjat fungera utan att jag gjort något men något fel måste det ju vara.
Sten

Hej, nej det vet jag inte, i och för sig kan jag ju ha tryckt på den i misstag. Har det inverkan? Skall testa nästa gång jag öppnar PS.
Tack för tipset
Sten

Visst har det inverkan.
Så fort du trycker ned spacebar så får du fram handen oberoende av vilket verktyg du valt innan. Släpper du upp spacebar så får du tillbaka det vertyg som du hade valt innan.

Visst har det inverkan.
Så fort du trycker ned spacebar så får du fram handen oberoende av vilket verktyg du valt innan. Släpper du upp spacebar så får du tillbaka det vertyg som du hade valt innan.

Javisst funkar det, tusen tack. Verkade konstigt att det var samma fel på Elements men spacebar var väl nedtryckt. Det måste ha varit det enda jag inte kollade innan jag frågade, man lär så länge man lever.
mvh
Sten

ANNONS
Götaplatsens Foto