Annons

Rädda mig från mörkret!

Produkter
(logga in för att koppla)

Vännen

Aktiv medlem
Jag håller med den var grymt snygg :) Du skulle få göra en så makeover på mig personligen om photoshop eller vad du nu använder för program fungerade på människor och inte bara bilder. :)
 

AnnaKarin

Aktiv medlem
Kul att du gillade det. Jag var inte helt säker eftersom jag gått så hårt åt dig. Du har rätt i att det är Photoshop. Lite liquify, mycket airbrush och till sist lightening effects. Säkert 20-talet lager som mest (räknade inte men jag brukar hamna där nånstans innan jag börjar slå ihop lagren).
 

tynell

Medlem
AnnaKarin skrev:
...Lite liquify, mycket airbrush och till sist lightening effects...
Vad använder du Liquify till...och HUR använder du det? Har aldrig ens slagit mig att använda det till nått sånt här :) (eller till något alls för den delen)
 

AnnaKarin

Aktiv medlem
I detta fallet inte så mycket, ändrade form på ena ögonbrynet och rättade till konturen på axlarna efter att jag hade fixat bara axlar. Huden på axlarna och urringning är "transplanterad" från hakan och kinden med patch-toolen och därefter airbrushad.
 

torhan

Aktiv medlem
Hej!
Jag har duttat lite på bilden och försökt framställa dig så pass bra jag kunnat utan att förändra för mycket. Hoppas det faller dig i smaken.
 

Bilagor

ANNONS