Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Samma namn x10 som tittat i profilen

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Är det bara jag som ser samma namn på alla tio raderna vid senaste som tittat i min profil?

(firefox+mac osx)

Har 10 olika namn, men det är kanske någon som hoppar fram och tillbaka i din profil.
Nu när jag kikat in, är det ett eller 10 besök?

/Per

Du blev en, sen är den andre nio..
Men jag trodde inte att det reggades så även om någon kikade fram och tillbaks.

Kanske bara var något tillfälligt?

Jag tror det hände mellan 19.30 ca när jag loggade in och precis till det att jag skrev inlägget här någon gång, för när jag loggade in första gången var det 10 olika namn.

Undrar förresten om man ska tolka det som man är ointressant om någon flyr sidan tio ggr, eller om man ska tolka det som man är intressant när personen återväner lika många?;)

Har jag aldrig varit med om. Dock händer det ibland att jag har tomma rader, alltså ett mellanrum där det egentligen borde stå ett namn. Ibland står bara fem namn, ibland sju, men oftast tio. Detta gäller både i IE Windows XP och Firefox Mac OS X.

lottae skrev:

Undrar förresten om man ska tolka det som man är ointressant om någon flyr sidan tio ggr, eller om man ska tolka det som man är intressant när personen återväner lika många?;)

Eller så är det ngn med rejält nedsatt minne;)

ANNONS
Götaplatsens Foto