Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Service av Canonkamera
- Trådstartare disab
- Start datum
j777
Aktiv medlem
disab
Aktiv medlem
Tack!
Men det var förskräckligt vad det var ont om ställen att göra det på!!!! Finns inget direkt nära mig.
j777
Aktiv medlem
Men det var förskräckligt vad det var ont om ställen att göra det på!!!! Finns inget direkt nära mig.![]()
Du får flytta helt enkelt.
Men har du köpt kameran i någon butik i närheten som du har förtroende för så kan du väl fråga dem?
disab
Aktiv medlem
Du får flytta helt enkelt.
Men har du köpt kameran i någon butik i närheten som du har förtroende för så kan du väl fråga dem?
Köpte kameran för 1½ år sedan på OnOff. Erbjuder dom service?
j777
Aktiv medlem
Köpte kameran för 1½ år sedan på OnOff. Erbjuder dom service?
Njae, det är väl tveksamt om man ska anförtro dem en sådan sak om du inte känner dem personligen.
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
det är lite priset av att inte handla i en riktig foto-affär, dvs den service man får. Men du kan ju skicka kameran till någon Canon-verkstad. Men om det är skärpan så måste du nog skicka med objektiven för kalibrering, annars vet jag inte vad de ska göra med det.
disab
Aktiv medlem
det är lite priset av att inte handla i en riktig foto-affär, dvs den service man får. Men du kan ju skicka kameran till någon Canon-verkstad. Men om det är skärpan så måste du nog skicka med objektiven för kalibrering, annars vet jag inte vad de ska göra med det.
Jag var in på Expert igår och frågade om dom kunde göra något. Dom skickar iväg kameror men dom hade ingen aning om vad det kunde kosta.
Vad jag fått fram när jag letat här på forumet är att det kan gå på upp till 3000 kr och frågan är om det är värt att lägga det på min kamera. Jag är ändå i tankarna att byta upp mig.
Peepin_eyes
Medlem
Ring till Canon RCC i Göteborg, grymt snabba och duktiga tycker jag i.a.f. 031-7203480 har dom...
Stefan_BOJ
Aktiv medlem
Ring till Canon RCC i Göteborg, grymt snabba och duktiga tycker jag i.a.f. 031-7203480 har dom...
Mina grejjer skickade det till malmö för att de inte hade tid, och krävde mig på fraktkostnaden dit. Och priset blev 3ggr dyare än avtalat...!
Peepin_eyes
Medlem
Då jag bor i närheten har jag aldrig behövt skicka nåt, men det har alltid varit mindre operationer typ rengöring och sånt. Lämna på morgonen, hämta på eftermiddagen. ;-)
Stefan_BOJ
Aktiv medlem
Då jag bor i närheten har jag aldrig behövt skicka nåt, men det har alltid varit mindre operationer typ rengöring och sånt. Lämna på morgonen, hämta på eftermiddagen. ;-)
Bor också precis bredvid, men det gjorde inte någon skillnad...
anwes
Guest
Var och lämnade in min 5DMkII hos Canon RCC i tisdags för justering av AF på tre objektiv, och rengöring av huset.
AF-justeringen gick på garantin, och rengöringen kostar 600:-
1-2 veckor sa de att jag skulle få va utan grejerna, men nu har de ringt idag och meddelat att jag kan hämta dem, så det ska jag göra nu.
Allt kul när det är klart innan utsatt tid =)
1-2 veckor sa de att jag skulle få va utan grejerna, men nu har de ringt idag och meddelat att jag kan hämta dem, så det ska jag göra nu.
disab
Aktiv medlem
Var och lämnade in min 5DMkII hos Canon RCC i tisdags för justering av AF på tre objektiv, och rengöring av huset.
Låter ju kanon!!!
Peepin_eyes
Medlem
Carl L: 600:- inkl moms kostade rengöringen i runda slängar, värt varenda krona tyckte jag istället för att stå hemma och fippla och KANSKE få det rent. ;-) Men slå en signal på måndag så för du veta vad resta går lös på.