Annons

SimpleViewer-problem

Produkter
(logga in för att koppla)

Bee

Aktiv medlem
Jag har precis köpt Lightroom 3 och hämtat hem SimpleViewer. Men jag kan inte ändra bakgrunden i SimpleViewer. Det händer ingenting när jag väljer vit bakgrund. Även om jag väljer en annan färg så händer ingenting. Oavsett om jag ändrar en befintlig mapp eller om jag importerar en helt ny mapp. Däremot fungerar det att ändra färg på ramen men inte texten.
Vad kan det vara för fel? Är det någon annan som haft liknande problem?
Tack på förhand!
//Bee

Hej Bee,

Blir samma för mig. Färgerna blir däremot "rätt" efter att ha exporterat så det verkar vara något fel med själva förhandsvisningen i Lightroom. Förhoppningsvis kommer det väl en uppdatering inom kort.

/ Mårten

Hej Bee,

Blir samma för mig. Färgerna blir däremot "rätt" efter att ha exporterat så det verkar vara något fel med själva förhandsvisningen i Lightroom. Förhoppningsvis kommer det väl en uppdatering inom kort.

/ Mårten

Tack Mårten!
Det var skönt att höra! Tänkte inte ens på att det kunde vara fel på förhandsvisningen så jag gick in koden för gallery.xml-filen och ändrade för hand. Men det var ju skönt att jag inte behöver göra det varje gång jag lägger till en ny bild i galleriet ;))
//Bee

ANNONS
Götaplatsens Foto