Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skall du till Fotomässan på Elmia?

Produkter
(logga in för att koppla)

Skall du till Fotomässan på Elmia?

• Ja

Röster: 163 24.2%
  • Nej, har inte tid

Röster: 120 17.8%
  • Nej, för långt bort

Röster: 254 37.7%
  • Nej, för dyrt

Röster: 26 3.9%
  • Nej, av annan anledning

Röster: 110 16.3%

• Totala väljare
    673
Visst komme rjag dit, hela lördagen, och jag ska titta på alla utställningar, och speciellt alla bilderna från fotomaran för 2 veckor sedan. 90 fotografers resultat ..... Hoppas det är min tur i år .....

jardis skrev:
Kommer nog åka ner på fredan.
Ska hålla ögonen öppna efter Lotta...med påsarna under ögonen...*skratt*
Hehe, fast påsarna lär hinna bli ännu värre till Lördagen så tar jag mig iväg väntar jag till då;)

Vi är ett gäng!

Vet att vi är ett ganska stort gäng som kommer från Växjö med omnejd för att beskåda mässan på fredagen.
Känner att jag börjar bli "mässvan". Var och kikade på bilar förra helgen, också på Elmia. Tänk den dagen när Foto fyller upp på samma sätt! Fyra hallar knökfulla med folk. Det kommer bli jobbigt men å så roligt. =)

Jepp, jag och min polare cyberbob har gått på fotomässorna sen tidiga nybrodagar, och vi kommer att vara där på fredagen, har tagit ledigt då.
Var på custom mässan denna helgen, och kollade alla bilar.

Re: Re: Re: tre skäl?

Oscar skrev:
Rebecka kanske får sitt livs fotoupplevelse. Du vet väl att det ska börjas i tid...:)

en bild jag kom å tänka på när jag läste det ni pratar om.
;o)

själv vill jag verkligen komma, men nu har det blitt chaufförsbrist!
är det nån från sthlm som ska bila ner på lördagen fram och tillbaka?
får jag och kanske ev. en till fotosidanmedlem och en liten tvåårig tjej i bilbarnstol plats?
*efterlyser samåkning*
pliiiz!

Jag kommer till mässan..förmodligen både under fredagen och lördagen. Det ska bli trevligt att få möta andra "fotogalningar" och lyssna på diverse föredrag. Och klämma på fotoprylar är ju alltid kul.. :=)

Re: Re: Re: Re: tre skäl?

Estethia skrev:

är det nån från sthlm som ska bila ner på lördagen fram och tillbaka?
får jag och kanske ev. en till fotosidanmedlem och en liten tvåårig tjej i bilbarnstol plats?
*efterlyser samåkning*
pliiiz!

Ha ha! Det påminner mig om faktiskt om när man skickade fram den sötaste flickan för att lifta o när bilen stannade för att ta upp så kom resten fram från skogen... Förlåt men det var kul... TACK!

Oscar skrev:
Rebecka kanske får sitt livs fotoupplevelse. Du vet väl att det ska börjas i tid...:)

Jo jag vet men då jag är humanist och väldigt barnkär så besparar jag hennes humör, kropp o själ den långa resan dit... ;-)

Vi kan ha en session här hemma kanske, vad vet jag... ;-)

lotelo skrev:
3 månader, då river dom ju inte ens ner eller fixar isär saker.. Jag lovar dig att du definitivt inte får det lättare att åka på flera år sen (om ingen annan ser till barnet förstås) så passa på nu vetja;)

Själv vill jag, men ska arrangera 4-årskalas till helgen. Har redan röstat att jag inte hinner, men om jag nu bakar hela nätterna under veckan så kanske kanske man hinner dit en sväng iaf, dock utan 4-åring i så fall. Ska kämpa för att hinna. Möter ni sen någon där med stora påsar under ögonen så är det kanske jag..

Du såg vad jag skrev innan om att bespara...

Helt plötsligt så skall alla tala om att de ska ha sina barn med sig, dock ej du, jag får ångest!!!!!

Ett par schyssta brillor fixar påsarna... Berätta om Minoltas nya hus efteråt... ;-) //MATS//

Re: Re: Re: Re: Re: tre skäl?

HÄRJEDALEN skrev:
Ha ha! Det påminner mig om faktiskt om när man skickade fram den sötaste flickan för att lifta o när bilen stannade för att ta upp så kom resten fram från skogen... Förlåt men det var kul... TACK!

hahaha, fast här blev det faktiskt tvärtom.
nu är det bara jag och min lilltjej i bilbarnstolen som vill hitta nån att åka med. ;o)

ingen? *viftar febrilt med tummen*

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tre skäl?

Estethia skrev:
hahaha, fast här blev det faktiskt tvärtom.
nu är det bara jag och min lilltjej i bilbarnstolen som vill hitta nån att åka med. ;o)

ingen? *viftar febrilt med tummen*

Hmmm. Kan erbjuda plats Jönköping-Norrköping lö eftermiddag, men det hjälper väl föga... Alla andra sträckor är bilen/schemat fullt med släkt. Man får försöka vara lite social när man ändå är ute och rullar ;-)

det var snällt, men tyvärr hjälper det inte så mycket. :eek:/
tack ändå. :eek:)

*viftar fortfarande med tummen*
;o)

Re: Re: Re: Re: tre skäl?

HÄRJEDALEN skrev:
Du såg vad jag skrev innan om att bespara...

Helt plötsligt så skall alla tala om att de ska ha sina barn med sig, dock ej du, jag får ångest!!!!!

Ett par schyssta brillor fixar påsarna... Berätta om Minoltas nya hus efteråt... ;-) //MATS//
Jo Mats, jag kan förstår dig. Alla små älskar ju inte att åka långt heller. Min är hos pappan till söndagen så därför kan jag åka ensam. Annars hade nog jag med stannat hemma och gjort något han uppskattade mer (han fyller år på lördagen). Kommer välsminkad med brillor;)

Någon som har en plats över från Karlstad på Lördagen förresten och som vill tjäna lite bensin? Jag hade tänkt sätta mig på en buss annars..

Senast ändrad:
Jajamän.

ska självklart dit, och samtidigt kan jag ju göra er uppmärksamma på att Fotoskolan/Mullsjö Folkhögskola också visar sina portfolior!!
Blir en trevlig helg hoppas jag!

Re: Re: Re: Re: Re: tre skäl?

lotelo skrev:
Jo Mats, jag kan förstår dig. Alla små älskar ju inte att åka långt heller.Jag hade tänkt sätta mig på en buss annars..

Glöm ej kameran o dokumentera din resa o mässa så får vi en rolig dokumentär så missar jag ju inte mässan ändå! ;-) Bra idé?

//MATS - HÄRJEDALEN//

En artikel med bilder kommer att läggas upp, så fort jag får tid.. Ni som ser en skum snubbe i svart fotoväst med Canon-logga... Det är jag det ;)

ANNONS
Götaplatsens Foto