Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skall du till Fotomässan på Elmia?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
lotelo
Aktiv medlem
Hehe, fast påsarna lär hinna bli ännu värre till Lördagen så tar jag mig iväg väntar jag till dåjardis skrev:
Kommer nog åka ner på fredan.
Ska hålla ögonen öppna efter Lotta...med påsarna under ögonen...*skratt*
Karna
Aktiv medlem
Vi är ett gäng!
Vet att vi är ett ganska stort gäng som kommer från Växjö med omnejd för att beskåda mässan på fredagen.
Känner att jag börjar bli "mässvan". Var och kikade på bilar förra helgen, också på Elmia. Tänk den dagen när Foto fyller upp på samma sätt! Fyra hallar knökfulla med folk. Det kommer bli jobbigt men å så roligt. =)
Vet att vi är ett ganska stort gäng som kommer från Växjö med omnejd för att beskåda mässan på fredagen.
Känner att jag börjar bli "mässvan". Var och kikade på bilar förra helgen, också på Elmia. Tänk den dagen när Foto fyller upp på samma sätt! Fyra hallar knökfulla med folk. Det kommer bli jobbigt men å så roligt. =)
ytis
Ny medlem
nej tyvär jobbar den helgen,elmfeldt skrev:
Den 16 - 17 april är det Fotomässa på Elmia i Jönköping. Kommer du åka dit?
[
url]http://www.elmia.se/foto[/url]
carlegrundh
Ny medlem
Jepp, jag och min polare cyberbob har gått på fotomässorna sen tidiga nybrodagar, och vi kommer att vara där på fredagen, har tagit ledigt då.
Var på custom mässan denna helgen, och kollade alla bilar.
Var på custom mässan denna helgen, och kollade alla bilar.
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
En polare fyller år så jag får vackert ta mig dit istället.
Estethia
Aktiv medlem
Re: Re: Re: tre skäl?
en bild jag kom å tänka på när jag läste det ni pratar om.
;o)
själv vill jag verkligen komma, men nu har det blitt chaufförsbrist!
är det nån från sthlm som ska bila ner på lördagen fram och tillbaka?
får jag och kanske ev. en till fotosidanmedlem och en liten tvåårig tjej i bilbarnstol plats?
*efterlyser samåkning*
pliiiz!
Oscar skrev:
Rebecka kanske får sitt livs fotoupplevelse. Du vet väl att det ska börjas i tid...![]()
en bild jag kom å tänka på när jag läste det ni pratar om.
;o)
själv vill jag verkligen komma, men nu har det blitt chaufförsbrist!
får jag och kanske ev. en till fotosidanmedlem och en liten tvåårig tjej i bilbarnstol plats?
*efterlyser samåkning*
pliiiz!
HÄRJEDALEN
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: tre skäl?
Ha ha! Det påminner mig om faktiskt om när man skickade fram den sötaste flickan för att lifta o när bilen stannade för att ta upp så kom resten fram från skogen... Förlåt men det var kul... TACK!
Estethia skrev:
*efterlyser samåkning*
pliiiz!
Ha ha! Det påminner mig om faktiskt om när man skickade fram den sötaste flickan för att lifta o när bilen stannade för att ta upp så kom resten fram från skogen... Förlåt men det var kul... TACK!
HÄRJEDALEN
Aktiv medlem
Jo jag vet men då jag är humanist och väldigt barnkär så besparar jag hennes humör, kropp o själ den långa resan dit... ;-)
Vi kan ha en session här hemma kanske, vad vet jag... ;-)
Oscar skrev:
Rebecka kanske får sitt livs fotoupplevelse. Du vet väl att det ska börjas i tid...![]()
Jo jag vet men då jag är humanist och väldigt barnkär så besparar jag hennes humör, kropp o själ den långa resan dit... ;-)
Vi kan ha en session här hemma kanske, vad vet jag... ;-)
HÄRJEDALEN
Aktiv medlem
Du såg vad jag skrev innan om att bespara...
Helt plötsligt så skall alla tala om att de ska ha sina barn med sig, dock ej du, jag får ångest!!!!!
Ett par schyssta brillor fixar påsarna... Berätta om Minoltas nya hus efteråt... ;-) //MATS//
lotelo skrev:
3 månader, då river dom ju inte ens ner eller fixar isär saker.. Jag lovar dig att du definitivt inte får det lättare att åka på flera år sen (om ingen annan ser till barnet förstås) så passa på nu vetja![]()
Själv vill jag, men ska arrangera 4-årskalas till helgen. Har redan röstat att jag inte hinner, men om jag nu bakar hela nätterna under veckan så kanske kanske man hinner dit en sväng iaf, dock utan 4-åring i så fall. Ska kämpa för att hinna. Möter ni sen någon där med stora påsar under ögonen så är det kanske jag..
Helt plötsligt så skall alla tala om att de ska ha sina barn med sig, dock ej du, jag får ångest!!!!!
Ett par schyssta brillor fixar påsarna... Berätta om Minoltas nya hus efteråt... ;-) //MATS//
Estethia
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: Re: tre skäl?
hahaha, fast här blev det faktiskt tvärtom.
nu är det bara jag och min lilltjej i bilbarnstolen som vill hitta nån att åka med. ;o)
ingen? *viftar febrilt med tummen*
HÄRJEDALEN skrev:
nu är det bara jag och min lilltjej i bilbarnstolen som vill hitta nån att åka med. ;o)
MickeKarlen
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: Re: Re: tre skäl?
Hmmm. Kan erbjuda plats Jönköping-Norrköping lö eftermiddag, men det hjälper väl föga... Alla andra sträckor är bilen/schemat fullt med släkt. Man får försöka vara lite social när man ändå är ute och rullar ;-)
Estethia skrev:
Hmmm. Kan erbjuda plats Jönköping-Norrköping lö eftermiddag, men det hjälper väl föga... Alla andra sträckor är bilen/schemat fullt med släkt. Man får försöka vara lite social när man ändå är ute och rullar ;-)
lotelo
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: tre skäl?

Någon som har en plats över från Karlstad på Lördagen förresten och som vill tjäna lite bensin? Jag hade tänkt sätta mig på en buss annars..
Jo Mats, jag kan förstår dig. Alla små älskar ju inte att åka långt heller. Min är hos pappan till söndagen så därför kan jag åka ensam. Annars hade nog jag med stannat hemma och gjort något han uppskattade mer (han fyller år på lördagen). Kommer välsminkad med brillorHÄRJEDALEN skrev:
Någon som har en plats över från Karlstad på Lördagen förresten och som vill tjäna lite bensin? Jag hade tänkt sätta mig på en buss annars..
Senast ändrad:
saralmgren
Ny medlem
Jajamän.
ska självklart dit, och samtidigt kan jag ju göra er uppmärksamma på att Fotoskolan/Mullsjö Folkhögskola också visar sina portfolior!!
Blir en trevlig helg hoppas jag!
ska självklart dit, och samtidigt kan jag ju göra er uppmärksamma på att Fotoskolan/Mullsjö Folkhögskola också visar sina portfolior!!
Blir en trevlig helg hoppas jag!
froderberg
Aktiv medlem
Jag hade tänkt att åka, men eftersom jag ska flytta snart så behöver jag packa flyttlådor istället.... 
HÄRJEDALEN
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Re: Re: tre skäl?
Glöm ej kameran o dokumentera din resa o mässa så får vi en rolig dokumentär så missar jag ju inte mässan ändå! ;-) Bra idé?
//MATS - HÄRJEDALEN//
lotelo skrev:
Jo Mats, jag kan förstår dig. Alla små älskar ju inte att åka långt heller.Jag hade tänkt sätta mig på en buss annars..
Glöm ej kameran o dokumentera din resa o mässa så får vi en rolig dokumentär så missar jag ju inte mässan ändå! ;-) Bra idé?
//MATS - HÄRJEDALEN//