Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skit! Hittar inte rutan m. högdagrar mm
- Trådstartare Ponnytok
- Start datum
macrobild
Avslutat medlemskap
Ta fram nivåer. Ctrl+L Markera exv högdagerpipetten till höger ( för de ljusaste delarna av bilden) för mus markören till den vita triangeln under histogrammet, och håll ner alt+musknappen- nu släcks hela bilden ner och du kan justera med musen och dragning av markören/pilen till vänster och bildens högdager , ljusaste delar kommer fram. Du kan göra samma sak med svart pipetten och skuggor.
Mikael
Mikael
Senast ändrad:
Ponnytok
Aktiv medlem
Hihi, vad kul!
Inget utav det ni föreslagit är det jag letade efter men alla era förslag har hjälp mig iallafall. Har hittat massa nya finesser som jag inte provat förut.
Speciellt under Bild kunde man ju göra flera enkla justeringar. Har mest bara använt Lager än så länge.
Tackar så mycket för alla era bra tips även om inget av dem var det jag sökte...
/Charlotte
Inget utav det ni föreslagit är det jag letade efter men alla era förslag har hjälp mig iallafall. Har hittat massa nya finesser som jag inte provat förut.
Speciellt under Bild kunde man ju göra flera enkla justeringar. Har mest bara använt Lager än så länge.
Tackar så mycket för alla era bra tips även om inget av dem var det jag sökte...
/Charlotte
Ponnytok
Aktiv medlem
Jag hade en bild där snön var så utfrätt på några ställen och då kryssade jag i högdagrar och flyttade reglaget så blev det bättre.
Det var egentligen inte det jag skulle göra då men blev så glad att jag hittade ett sätt att få bort det utfrätta.
Men det kanske finns bättre sätt? Är som sagt nybörjare på detta.
/Charlotte
Det var egentligen inte det jag skulle göra då men blev så glad att jag hittade ett sätt att få bort det utfrätta.
Men det kanske finns bättre sätt? Är som sagt nybörjare på detta.
/Charlotte