Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
speedlights och elinchrom d-lite
- Trådstartare MarieF
- Start datum
MarieF
Aktiv medlem
Va snälla alla har varit och hjälpt mig med mitt studioinköp. Nu är jag riktigt ivrig och längtar efter prylarna. Dock kvarstår denna sista fråga. Kommer min 580 (skrev 560 men det var ju fel) speedlight inte fungera ihop med blixtarna? Jag är inte intresserad av att ha den på kameran utan vill använda den som effektljus.
Anjou
Aktiv medlem
http://www.kaffebrus.com/slavtandare-med-stativganga-fotocell-663.html
Det räcker förmodligen med den här om du är i studio
Det räcker förmodligen med den här om du är i studio
Anjou
Aktiv medlem
Tack!! Är det någon som testat och kan bekräfta?
Ja, alltså... Jag vet av egen erfarenhet att de fungerar
Men jag kan ju inte garantera att de funkar för just din uppsättning av ljus. Tex om du har Speedliten för långt ifrån den ljuskällan som ska trigga blixten osv.
Men de är ju nära på gratis så testa!
Mats G
Aktiv medlem
Laddar långsamt
Du kan använda din speedlight, men den laddar upp mycket långsammare än de "stora" om du sätter på full effekt (retsamt).
Du måste sätta speedlights på manuellt, förblixtar funkar inte med "vanliga" studioblixtar.
Tack!! Är det någon som testat och kan bekräfta?
Du kan använda din speedlight, men den laddar upp mycket långsammare än de "stora" om du sätter på full effekt (retsamt).
Du måste sätta speedlights på manuellt, förblixtar funkar inte med "vanliga" studioblixtar.