Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm 19/4-08

Produkter
(logga in för att koppla)

HooX

Avslutat medlemskap
Grymt Foto sugen.
På Lördag drar jag en heldag, hoppas det finns fler som é sugna på en foto promenad.

Skulle gärna följt med Jimmy men har fotokurs. Gissar att jag siktar på att komma ut en sväng på söndag!

//Mackan

mackan skrev:
Skulle gärna följt med Jimmy men har fotokurs. Gissar att jag siktar på att komma ut en sväng på söndag!

//Mackan

Det har jag lärt mig att om inte Mackan é närvarande vid promenader så är det mest troligt att han har en kurs :)
Jag får ta och anpassa mina vardags sysslor så kanske jag kan komma ut både Lör & Sön :)

beror på vad vi är ute efter...
Jag kan tänka mig att fota natur... as always =)

Det blir oftast en massa rundvandring på stan, och nu när våren är på intåg kanske man ska ta chansen att fota lite annat?

Jag är på om tiderna passar, vad sägs som att försöka komma iväg hyfsat tidigt och kanske röra sig till Tyresta Nationalpark?
Hyfsat tidigt som i 10-11 så man kan komma hem till ivarje fall 16-17.

Då måste i alla fall jag ha skjuts till Tyresta.. det ligger ju nästan i småland ;)

vad gäller tiden är jag på! Gärna så att man kan komma hem i normal tid (normal=inte för sent) =)

Eventuellt har vi bilskjuts fixad utav Granden från Handenterminalen i morgon.
Han kommer lämna besked ikväll runt 19->19;30 om han kan skjutsa i morgon.

Om han kan det så blir mötesplatsen denna som jag så fint ritat på en karta. http://pici.se/249834/
det svarta strecket visar helt enkelt vart man kommer upp från tåget. Cirkeln är där vi träffas.
Detta innebär att vi har begränsat antal platser.
Utöver Manuel så har finns det plats för max 1pers till.

Men :) om Granden inte kan skjutsa i morgon så blir det samma samlingsplats och det går då en buss 834. Klockan 11;25.

Jag kommer taq med mig mackor å något att dricka i morgon, hoppas ni gör något liknande så käkar vi någonstans ute i skogen. :)

Mitt Telenr om någon behöver det inför i morgon: 0705 29 36 26.

Senast ändrad:
Alt. 2

Hagaparken som man lätt tar sig till med buss från odenplan. Antingen glider man in i parken, eller fjärilshuset (rekommenderas), eller båda.

Inträdet är 80:- men väl värt det. Kom hem med en massa spännande bilder sist jag var där!

Ett litet tips är ju att dra med något ni kan käka för finns inte mycket ute i vildnaturen ni kan hitta.

Lite riktig hiking med andra ord!
Matsäck, termos etc.

Fattas bara ett tält o lite trangia, så har vi en komplett övernattning ute i det vilda!!

Vilket jag gärna gör nån gång, för att fånga morgonen eller sena kvällen.

// Manuel

ANNONS
Götaplatsens Foto