Annons

Tävlningar Tema & Röstning

Produkter
(logga in för att koppla)

A_Helge69

Aktiv medlem
Jag är lite fråga med tävlningar och tema:

Jag förstå inte hur bilder som inte hålla på med tema komma att vinna eller har mer rösta än andra bilder som passa perfekt med tema. Kan någon förklara bättre hur man ska bli med tävlningar med tema om flera (nästan mest med flera tema) bilder är inte av detta tema? Eller kanske man tolka temar på deras egen sätt?

Denna sista tre månader nu jag har lagt till bilder i tävlning MEN fått ingen röst aven om det passa bra till tema.

Kanske sedan man har olika tolkning av temar, har bara ett tävlning värje månad UTAN tema.

tack förehand
Ami Helge

Hur menar du att de vinnande bilderna inte passar på temat? Jag kikade på de senaste och nog var de bilder som passade in på temat.

Teman är ju till för att tolkas efter eget huvud och sedan förmedla den tolkningen till betraktaren via bilden, på ett förståeligt sätt. Sedan måste ju bilden vara riktigt bra också, inte bara passa in på temat, för att dra röster till sig.

Inte helt lätt - och det är ju inte meningen heller.

Jag menar inte de som vinner nu är inte med tema...jag bara säga att jag förstår inte värför så många bilder som är inte med komma att får mer röster än andra jättebra bilder som är med tema.

det vär bara min åsikt....jag tror att denna månads vinnar har en väldigt bra bilder! :)

När jag har lämnat bidrag till andra tävlningar som har tema, om a bilder passa inte med tema detta är bort tagen från tavlning och de få ett post att säga det var fel teman och försok igen med en tema som passa detta bild bättre.

förstå vad jag menar nu?

ANNONS
Götaplatsens Foto