Annons

Tumnaglar i profilen?

Produkter
(logga in för att koppla)

lapg

Aktiv medlem
Jag försökte få till den nya funktionen att man kan välja ut tumnaglar som ska presenteras på sin publika profil. Jag har valt 6 tumnaglar men fortfarande syns "bara" tumnaglar på mina album i min publika profil. Kan inte förstå om jag gjort något fel! Någon som råkat ut för samma som jag eller någon som har ett tips?

Det jag egentligen skulle vilja är att byta ut albumbilderna till utvalda tumnaglar på min profil. Är det så det är tänkt att fungera eller jag kanske har missförstått?

/ Lena

"Utvalda" tumnaglar betyder att man har markerat att bilderna skall visas i profilen, i den sida där man redigerar en bild. Har du taggat upp några bilder på det sättet?

Albumen syns alltid.

"Utvalda" tumnaglar betyder att man har markerat att bilderna skall visas i profilen, i den sida där man redigerar en bild. Har du taggat upp några bilder på det sättet?

Jo jag har det, men det händer inget. Vet du om man någonstans kan se vilka bilder man har taggat upp att de ska visas på första sidan?

Vet du/eller någon kanske också om man kan bestämma vilka bilder som ska synas från albumen i tumnaglarna? Eller tas kanske den första bilden i albumet?

Jag tror inte du hade taggat upp några bilder - jag gick in och markerade en åt dig och den syns i din profil nu. Gå in och redigera den bilden så ser du hur jag har gjort.

Albumtumnaglarna styr du genom att gå in på "Ordna" när du är inne i ett album i "Din sida". Väljer man inget där används den första bilden.

Jag tror inte du hade taggat upp några bilder - jag gick in och markerade en åt dig och den syns i din profil nu. Gå in och redigera den bilden så ser du hur jag har gjort.

Albumtumnaglarna styr du genom att gå in på "Ordna" när du är inne i ett album i "Din sida". Väljer man inget där används den första bilden.

Men du vet du vad. Jag kom precis på att tydligen så kan man inte tagga sina portfoliobilder, synd! Jag taggade precis en annan och den syntes direkt. Tack för din hjälp i alla fall..

/ Lena

Det jag egentligen då undrar är om man kan lägga till sina profilbilder som tumnaglar på sin profilsida????

/ Lena

Det verkar som att det inte går att tagga sina utställningsbilder att visas i sin profil heller. Provade att tagga en bild som nummer 5 i ordningen (har valt att visa 6 bilder) men icke!

ANNONS
Götaplatsens Foto