Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Uddevalla med omnejd.

Produkter
(logga in för att koppla)

Pixartist

Aktiv medlem
Tjenare. Finns det några i Uddevalla-trakten som vill ut och dela erfarenheter eller bara vara trevligt fotosällskap?

Vi är två stycken som brukar ge oss ut rätt så ofta. Hör av er om ni vill med.

/Daniel
 

Pixartist

Aktiv medlem
Vi brukar fota det mesta.
Allt som kan ge nya erfarenheter. När vi ger oss ut säger vi att vi ska träna.
Vi har varit ute i skog och mark, ute vid havet, stranden, inne i stan, tunnlar, järnvägen osv.
Så har du nån intressant idé så är vi nog inte så svåra att få med, he he.

Vad är du ute efter att fota?
 

Kijana

Aktiv medlem
Blandat, framför allt i svartvitt och dia. Kolla in mina album här och försök hitta något gemensamt för bilderna....
Annars är jag också ute en del med ABF Fotoklubb.

Närmast tänkte jag ta mig till Göteborg onsdag kväll för kvällsfoto. Se tråden i Foto-Väst.
 

Jonathan Johansson

Aktiv medlem
Hej!

Trevligt, alltid kul att träffa andra och inspireras.

Jag bor i Hunnebostrand och fotograferar mest natur och landskap. Är väl inte i Uddevalla så ofta men skulle gärna åka dit för att träffa likasinnade en passande helg. Har en fotointresserad kompis i Uddevalla som säkert också är på!

M.v.h. Jonathan
 

Tes

Aktiv medlem
Uddevallabo här! Kan gärna tänka mig hänga på nån gång. Inflyttad nämligen och har dålig kännedom (fortfarande) om både Uddevalla och områden runt omkring, därför blir det ofta väldigt lite fota för mig häromkring.
 

D.Karl

Aktiv medlem
Hej!

Även jag relativt nyinflyttad Uddevallabo. Är dock nybörjare så frågan är ju om ni har ork och tålamod för tusen frågor?
 

Pixartist

Aktiv medlem
D.Karl skrev:
Hej!

Även jag relativt nyinflyttad Uddevallabo. Är dock nybörjare så frågan är ju om ni har ork och tålamod för tusen frågor?
Det är bara roligt om man kan hjälpa till.

Förlåt alla om jag inte svarat, har varit i New York och kom hem för två dagar sen.

Om nån har lust och inspiration så är det bara att skicka iväg ett sms till mig på 0706-98 68 00, det brukar inte vara svårt att få med mig och Anders ut på fototur.
 

Pixartist

Aktiv medlem
Tes skrev:
Uddevallabo här! Kan gärna tänka mig hänga på nån gång. Inflyttad nämligen och har dålig kännedom (fortfarande) om både Uddevalla och områden runt omkring, därför blir det ofta väldigt lite fota för mig häromkring.
Vi hittar nog det mesta runt här, så det är bara att hänga med.
 

Pixartist

Aktiv medlem
Ska vi försöka sätta ett datum då vi drar ut ett gäng?

Nån som har förslag på ett bra datum? Jag kan alla vardagar efter 16.00.
 

Tes

Aktiv medlem
Då får vi planera ordentligt så jag kan "smita ifrån" utan alltför dåligt samvete. ;)
Slutar nämligen inte förrän 17.00 på vardagar.
 

D.Karl

Aktiv medlem
Jag är väldigt gärna på, men har i dagarna blivit pappa så jag vet inte hur pass jag kommer ifrån denna gång.

Glöm inte bort mig bara även om jag får förhinder denna gång. ;-)
 

Pixartist

Aktiv medlem
Tes skrev:
Då får vi planera ordentligt så jag kan "smita ifrån" utan alltför dåligt samvete. ;)
Slutar nämligen inte förrän 17.00 på vardagar.
Om nån inte kan på utsatt tid så är det ju bara att ringa nån av oss och lyssna vart vi är.

Men jag kan nästan alltid, så nån som har andra kvällsaktiviteter (nej, inte dom i sängen) kan ju komma med ett förslag på när det passar.
 

Pixartist

Aktiv medlem
D.Karl skrev:
Jag är väldigt gärna på, men har i dagarna blivit pappa så jag vet inte hur pass jag kommer ifrån denna gång.

Glöm inte bort mig bara även om jag får förhinder denna gång. ;-)
Grattis. Pojke eller flicka? Bifoga bild på dig och den lilla så vi får se hur stolt du är. ;)
 

D.Karl

Aktiv medlem
Pixartist skrev:
Grattis. Pojke eller flicka? Bifoga bild på dig och den lilla så vi får se hur stolt du är. ;)
Tack så mycket! Det blev en pojke. Har inte hunnit ta så många bilder än, men en preview finns nu i mitt album.
 
ANNONS