Anders_Andersson
Aktiv medlem
EOS trean underexponerade lite på ialla fall de första som kom. Läste här på forumet (hittar det inte) att det ska ha blivit åtgärdat av Canon. Nån som vet från och med när?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Asson skrev:
Det finns säkert på photo.net. Någonstans, jag hittar inget. Däremot hittade jag nått om CF 19, för att få eos 3 fungera IS teleoptik. Min eos trea har bara till CF-17. Stämmer det? Sånt där uppgraderande vill jag inte vara med om.
Nej, nu får jag ont i magen av Canons krångelkameror. Som tur är har jag inte hunnit lagt ut pengar på optik.
Asson skrev:
Jag menar att joxa med firmware uppdateringar för att få kameran att fungera som den skulle från början är krångligt. Bevare mig väl.
defiant skrev:
min har vart inne en gång för korrigering, visserligen när den var ny och det var en av de tidigare... men har oxå bara cf 17( vad gör dom andra 2??
LeadHead skrev:
Varför heter den då CF 19?
Egentligen är det ju 18 st CF i original (0-17) men för det så borde den väl heta CF 18...?
Asson skrev:
Är det inte likadana exponeringsmätare i EOS 1v 0ch EOS 3? Tror bara att det är programvaran som skiljer.