Annons

Uppdatera undersidan om Fotosidan Magasin

Produkter
(logga in för att koppla)

werme

Medlem
Nu när papperstidningen funnits i omlopp ett antal dagar är det väl lämpligt att även uppdatera undersidan om Fotosidan Magasin, eller?

Jag är nämligen lite nyfiken på om jag fått någon proffskritik på mina bilder, trots att de inte kom med i tidningen. Vissa andra medlemmar hade ju turen att få flera av sina bilder publicerade... Och det blir jag lite sur över...

// Magnus

Nu när papperstidningen funnits i omlopp ett antal dagar är det väl lämpligt att även uppdatera undersidan om Fotosidan Magasin, eller?

Jag är nämligen lite nyfiken på om jag fått någon proffskritik på mina bilder, trots att de inte kom med i tidningen. Vissa andra medlemmar hade ju turen att få flera av sina bilder publicerade... Och det blir jag lite sur över...

// Magnus

Hej Magnus,

Merläsningen från det nya numret ligger nu i bloggen om det är den du syftar på. Juryn strävar alltid efter att undvika att medlemmar ska få med flera bilder men ibland händer det, och det är såklart olyckligt. Vi ska försöka bättra oss där. Maila mig på erik(a)fotosidan.se med info om bilder du laddat upp och i vilka motivkategorier så ska jag kolla efter om du fått kritik!

Vänliga hälsningar,
Erik

ANNONS