Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Uppgradera från 450D till 50D?
- Trådstartare soderlund
- Start datum
apersson850
Aktiv medlem
Något liknande. Jag gick en gång från 400D till 40D, vilket alltså är respektive föregångare.
Skillnaden var rejäl. 40D är så att säga dubbelt upp mot 400D, i alla avseenden.
Skillnaden var rejäl. 40D är så att säga dubbelt upp mot 400D, i alla avseenden.
StefanGustafsson
Avslutat medlemskap
Jag gick från 400D till 50D. Skillnaderna är ett par, främst beroende på vilka objektiv du har. Bildfilerna blir större, du får en enormt mycket skönare kamera att hålla i, väderskyddad m.m.
Jag uppgraderade främst pga. storleken och väderskyddet. Fick näst intill kramp när jag fotade med 400:an under en längre tid. Saknar dock 400:ans batteritid och slutarljud. Om du är nöjd med 450D's storlek så tycker jag du ska slänga slantarna på lite L gluggar istället
550D verkar ju även lovande, släpps väl om någon månad om jag inte minns helt fel
Jag uppgraderade främst pga. storleken och väderskyddet. Fick näst intill kramp när jag fotade med 400:an under en längre tid. Saknar dock 400:ans batteritid och slutarljud. Om du är nöjd med 450D's storlek så tycker jag du ska slänga slantarna på lite L gluggar istället
550D verkar ju även lovande, släpps väl om någon månad om jag inte minns helt fel