Annons

Uppgradering C1

Produkter
(logga in för att koppla)

Ola Dyrhill

Aktiv medlem
Har en löpande måndasprenumeration på Capture One.

Nu har det kommit en uppdatering och när jag klickar på den så kommer jag till nån sida där jag skall betala. Min fråga är, ingår inte uppgradering i löpande prenumeration som med Adobe s prenumeration?

Jag har tre månaders abonnemang och för mig var det gratis. Jag laddade ner tian och skriv i mitt produkt nummer sen var det ok..

Jag fick ett e-mail från dom där det stod: "As a subscriber, you have easy access to all of the new features and an improved and faster user-experience. Download your version now, and activate with your current subscription key. Find your key under My Pages"

Så det ska nog funka. Skicka dom ett mail annars..

Jag fick ett e-mail från dom där det stod: "As a subscriber, you have easy access to all of the new features and an improved and faster user-experience. Download your version now, and activate with your current subscription key. Find your key under My Pages"

Så det ska nog funka. Skicka dom ett mail annars..

Vilket skiljer sig tydligt från det jag som har en vanlig licens fick. Där står det Introducing Capture One 10 och sedan en redogörelse för hur bra det är och länk som heter Upgrade now.

ANNONS
Götaplatsens Foto