Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
USAF-1951.ps. Ngn länk?
- Trådstartare Görant
- Start datum
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
Jag har den i ps format. Maila en mailadress så mailar jag den.
Roine
Jag har den i ps format. Maila en mailadress så mailar jag den.
Roine
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
Du kan öppna den i fotoshop.
Om du inte kan, så kan jag lägga ut en tiff.
Roine
Du kan öppna den i fotoshop.
Om du inte kan, så kan jag lägga ut en tiff.
Roine
Det är bättre att skicka den till skrivaren som Postscript än att förstöra vektoriseringen med Photoshop. Speciellt om man har en laserskrivare som presterar hög svartvit upplösning.
Ghostscript fixar biffen. Där finns också ett grafiskt gränssnitt som gör jobbet utan att man behöver sätta sig in i hur det funkar.
Men Photoshop funkar ju också. Se till att göra den i minst 600 dpi i utskriftstorleken bara.
Ghostscript fixar biffen. Där finns också ett grafiskt gränssnitt som gör jobbet utan att man behöver sätta sig in i hur det funkar.
Men Photoshop funkar ju också. Se till att göra den i minst 600 dpi i utskriftstorleken bara.
mipert
Aktiv medlem
Öppna filen i Illustrator alternativt omvandla den till PDF via Distiller. Om du har dessa program förstås.
Se till att ställa in upplösningen i Distiller till minst din skrivares.
Men, du kan naturligtvis ange skrivarens upplösning när du öppnar via Pshp. Men jag föredrar Illustrator, ger mindre fil.
Se till att ställa in upplösningen i Distiller till minst din skrivares.
Men, du kan naturligtvis ange skrivarens upplösning när du öppnar via Pshp. Men jag föredrar Illustrator, ger mindre fil.