Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Lund

Produkter
(logga in för att koppla)

Zinuz

Medlem
Hej Alla från Lund/Malmö med omnejd!
Jag undrar om det redan finns någon utmaning från Lund. Annars är det kanske dags att starta en.
I alla fall när våren kommer smygande och det blir lite roligare att fotografera än att fotografera tråkiga grå skånevinterbilder.
 

Shiver

Ny medlem
Hej Alla från Lund/Malmö med omnejd!
Jag undrar om det redan finns någon utmaning från Lund. Annars är det kanske dags att starta en.
I alla fall när våren kommer smygande och det blir lite roligare att fotografera än att fotografera tråkiga grå skånevinterbilder.
Go for it. Jag är på.
 

Danyael_X

Aktiv medlem
det är lanterninen på Saluhallen vid mårtenstorget. (måste man ta en bild på saken för att det här spelet ska gå vidare?)
 

Ola-H

Aktiv medlem
Händer inget här så jag tar mig friheten att lägga upp en bild.
DSC_1604-webb.jpg

Och fortsätter med denna bilden.
Lycka till :)

DSC_1606-webb.jpg
 

ola_nilsson

Aktiv medlem
Kanske värt ett försök till? Finns det någon i Lund som är sugen på att ta utmaningen mer än tre steg? Börjar med bildlösningen till förra utmaningen. Lokalen innehåller nu VED med annan skylt.
 

Bilagor

ANNONS