Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utskrift utan ram i LR
- Trådstartare Khalad
- Start datum
AFJ
Aktiv medlem
Jag har också noterat att i LR 2.1 så vill inte inställning för "utskrift utan ram" som jag gör i skrivardrivrutinen slå igenom i LR. Om det beror på att jag bytt till Vista eller bytt till 2.1 vet jag inte, men "förr" (XP och 1.4) hade jag inte detta problem.
Lösningen för mig är att i print modulen klicka på knappen till vänster "Page setup" eller "printer setup" (minns inte vad den heter, har inte LR här). Den öppnar upp skrivarinställningen, då välja utan ram, och då brukar det slå igenom i LR.
Mvh
Anders
Lösningen för mig är att i print modulen klicka på knappen till vänster "Page setup" eller "printer setup" (minns inte vad den heter, har inte LR här). Den öppnar upp skrivarinställningen, då välja utan ram, och då brukar det slå igenom i LR.
Mvh
Anders
Khalad
Aktiv medlem
Jag har också noterat att i LR 2.1 så vill inte inställning för "utskrift utan ram" som jag gör i skrivardrivrutinen slå igenom i LR. Om det beror på att jag bytt till Vista eller bytt till 2.1 vet jag inte, men "förr" (XP och 1.4) hade jag inte detta problem.
Mvh
Anders
Tack igen för outtröttligt stöd. Hade redan valt utan ram, däremot var inte cell size i printerläget uppdraget till botten, med detta gjort funkar det bra.
mvh/ Khalad