vaktmästaren
Aktiv medlem
Jag funderar på att köpa en fotoryggsäck och funderar närmast på en Lowepro Primus. Är dock lite tveksam till om min kamera får plats och skickade en fråga till presumtiva säljare.
Följande fråga ställde jag till Cyberphoto och Scandianvian Photo. Jag fick snabba och klara svar, men helt olika svar.
Hej!
Jag undrar om en EOS 40D med monterat batterigrepp ryms i det så kallade kamerafacket, det som man kommer åt från sidan utan att behöva ta av ryggsäcken, på en Lowepro Primus.
Så här svarade Cyber:
Det jag hade när jag testade den var en K10D utan batterigrepp, och det var lite knöligt att få ut den, så det beror på hur stark du är
_
Jag tror det blir svårt.
Och så här svarade Scandinavian:
Hej
Ja det skall passa.Jag titta i den.
Det är flyttbara väggar.
Som sagt: snabba svar, men helt olika! Vem har rätt, månntro?
Följande fråga ställde jag till Cyberphoto och Scandianvian Photo. Jag fick snabba och klara svar, men helt olika svar.
Hej!
Jag undrar om en EOS 40D med monterat batterigrepp ryms i det så kallade kamerafacket, det som man kommer åt från sidan utan att behöva ta av ryggsäcken, på en Lowepro Primus.
Så här svarade Cyber:
Det jag hade när jag testade den var en K10D utan batterigrepp, och det var lite knöligt att få ut den, så det beror på hur stark du är
_
Jag tror det blir svårt.
Och så här svarade Scandinavian:
Hej
Ja det skall passa.Jag titta i den.
Det är flyttbara väggar.
Som sagt: snabba svar, men helt olika! Vem har rätt, månntro?