Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Var hitta CD-skiva till 30D?

Produkter
(logga in för att koppla)

watski

Aktiv medlem
Hej,

Efter ominstallation upptäckta jag att jag slarvat bort CD-skivan som följde med min 30D. Vet någon var man får tag på en ny? På Canons hemsida verkar det bara finnas uppdateringar :(

Johan

Här kan du hitta ett trick som gör att du kan installera direkt från Canons uppdateringsfiler. Funkar fint, har gjort det själv... Hoppas det inte blir piskrapp för att länka till ett annat forum... ;-)

/Per

Tackar för tipset men jag kör OS X :)

Dock fann jag en annan lösning, om någon i framtiden finner detta inlägg så skicka ett mail så skall jag berätta hur man gör.

Jag kan tillägga att jag mailade "EET Nordic Sweden AB" som står listat på Canons svenska hemsida för över en vecka sedan och har inte hört ett knyst.

Så för att sammanfatta. Håll hårt i era CD-skivor från Canon. Försvinner de kan ni inte ladda ned dem och det finns ingen som är intresserad av att sälja en ny till er :-/

ANNONS
Götaplatsens Foto