Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken ska jag köpa?

Produkter
(logga in för att koppla)

gunte

Aktiv medlem
Tja..bildkvaliten får väl skyllas på fotografen eller linserna om det falerar men 7:an har dom funktioner jag behöver (skärpedjupskontroll,dubbelexponeringsfunktion,lagring av expdata ) och med försämrad syn i takt med åldern så är displayen på baksidan väldigt praktisk.Dessutom har Minolta bästa ljusmätningen
.
Tycker inte alls du ska känna att den är " för " avancerad för dig..du slipper ju byta " upp " dig om ett halvår.
Kolla runt efter bästa pris..det skiljer en del.
mvh/Gunte..
 

avslutat

Aktiv medlem
Orkade inte läsa hela tråden så jag kanske upprepar vad någon annan sagt. Hur som helst: Scandinavian Photo har ett bra Nikon-erbjudande här:

http://www.scandinavianphoto.se/?11005

Själv hade jag hellre köpt begagnat.

EDIT: Hmm... tror att det paketet var billigare än så i SP's senaste katalog. Kolla hur som helst deras priser.

EDIT 2: Jo för sjutton, F75an kostar 1995:- (bara huset) på SP. Det är billigare än F55an!
 
Senast ändrad:
ANNONS