Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Visa dina publicerade bilder!

Produkter
(logga in för att koppla)

SiU

Aktiv medlem
Visa dina bilder som du fått publicerade i tryck i nåt sammanhang och berätta var/när, t.e.x i nån tidning, tävling etc.
Inte tänkt som ett skrytforum utan mer för att det är intressant att se vad som "går hem".
Jag börjar med en bild som jag fick med bland läsarnas bilder i senaste numret (16/07) av "Digital foto för alla" under ämnet abstrakt.
Större version här:
http://www.fotosidan.se/pools/view/10/963300.htm

Bilagor

• publicerat.jpg
    publicerat.jpg
    92.3 KB · Visningar: 1,582
Personligt rekord i upplaga x yta: Helt uppslag i Reseexpressen. De hade väl mycket tom yta att fylla ut...

Bilagor

• file0017.jpg
    file0017.jpg
    45.4 KB · Visningar: 1,002
Tidningen QTC.

Jag skrev en artikel om digital kommunikationsradio och illustrerade med en rörig bild som har en frottéhandduk som bakgrund ;-)

Bilagor

• dstar400.jpg
    dstar400.jpg
    49.6 KB · Visningar: 951
dn.se förstasidan den 20nånting december 2007
Fast detta är ju mest skryt ;)

Bilagor

• r.jpg
    r.jpg
    48.3 KB · Visningar: 909
Svenska Golf Digest gjorde för några år sedan ett reportage om golfbanor på Bjärehalvön och min bild från Åkargården fick vara med. Bilden var nog i samma storlek som nedan. Alltid något :)

Bilagor

• publicerad.jpg
    publicerad.jpg
    88.8 KB · Visningar: 828
Den här bilden fick jag publiciterad nyligen i tidningen "Digitalfoto" nummer 6 2008. Blev hur lycklig som helst eftersom jag "bara" är 12 år och aldrig fått en bild publiciterad förut!

Bilagor

• till fotosidan.se.jpg
    till fotosidan.se.jpg
    25.3 KB · Visningar: 373
ANNONS
Götaplatsens Foto