Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
Ken
Tack alla som röstat på min bild och för gratulationerna. Då är det min tur att hitta på nytt tema. Jag föreslår Ovanifrån. Det ska bli spännande att se hur ni tolkar det.
Mvh Eva-Lena
Det är ju trevligt med utmaningar. Men bilderna läggs inte in anonymt. Det står visserligen (fotografen) under bilderna. Det är ändå oerhört lätt att ta reda på vem som har hållit i kameran. Jag provade och på ett par minuter hade jag kollat in flera stycken. Och det var innan resultatet offentliggjordes. Dessutom har vinnarbilden som ju finns i ett album också fått två helt vanliga omdömen under resans gång. Vilket betyder att det har varit mycket offentligt vem som lagt in bilden. Det här är inte fotografens fel utan fel i systemet. Man måste lägga in bilden i sitt eget album först innan man kan delta i utmaningen. Om en krets fotografer lärt känna varandra ser de naturligtvis på varandras album och det är mycket troligt att de deltar i samma utmaningar. Då ser de ju lätt vem som kommit med de olika bidragen. Jag upprepar att det inte är fotografernas fel! Men meningen är ju att man ska ta ställning till bilderna utan att kunna veta vem som fotograferat.
Mvh/Barbro
Grattis Eva-Lena!
Det var inte min vinnarbild, men du vann ju i alla fall... ;)
Du får fundera ut nästa tema. =)