Utan solen skulle det inte finnas skön skugga.

DÄR SATT DEN.

Har suttit och tittat på så många fantastiska bilder från er fotografer här på Fotosidan

och tänkte jag skulle bidra med lite bilder på bloggen.

Äntligen fotade jag svalor.

Ser ni den?

DÄR är den....

En LITEN en.

Som en liten pil...

Och där är en till...

Som en liten skugga...

Och här syns den jätte bra, för den är inte ens där...

Totalt misslyckat försök, 

Ser mer ut som (snor) kråkor.

 Ha en fortsatt trevlig sommar dag. 

//Johanna

Publicerad 2026-06-23 11:33 | Läst 106 ggr
syntax 2026-06-23 12:28
Ha, ha... Att du bara törs Johanna!
Men välkommen till oss kanonfotografer här på FS.
Svar från Ellionora 2026-06-23 12:59

Var lite osäker på om ja skulle lägga ut mina "snorkråkor" men Tack för välkommnandet.
aasaboe 2026-06-23 13:29
Dom kom på bild i alla fall! :-) Jag kommer att tänka på en berättelse som jag läste här på Fotosidan för många år sedan. En duktig fotograf var hemma hos sin faster som stolt visade upp ett foto på en sjungande nektergal. I alla fall sa hon att det var det. Fotografen synade bilden noga, men såg bara en buske på ganska långt håll. "Men faster" sa han, "man ser ju ingen näktergal". "Nä, jag vet" svarade fastern, "men det gör ingenting för jag vet att den är där!"

Själva minnet är det viktigaste! :-)