Naturens tårar

Utan solen skulle det inte finnas skön skugga.

DÄR SATT DEN.

Har suttit och tittat på så många fantastiska bilder från er fotografer här på Fotosidan

och tänkte jag skulle bidra med lite bilder på bloggen.

Äntligen fotade jag svalor.

Ser ni den?

DÄR är den....

En LITEN en.

Som en liten pil...

Och där är en till...

Som en liten skugga...

Och här syns den jätte bra, för den är inte ens där...

Totalt misslyckat försök, 

Ser mer ut som (snor) kråkor.

 Ha en fortsatt trevlig sommar dag. 

//Johanna

Publicerad 2026-06-23 11:33 | Läst 123 ggr 2 Kommentera