Lappland - Friluftsliv

Norrbotten sommar igen!

Äntligen varmt och skönt efter vägarna nu, tid för camping och mygg.

Inåt Norrbottens inland med härliga kvällssolen..

..som vanligt åker den gamla buckliga kaffepannan fram i solskenet.

Lyktan är tänd inne i husbilen, några myggor surrar omkring och ger en känsla av att sommaren riktigt har anlänt till Norrbotten.

..Godnatt

Piteälven, Norrbotten

2024-05-26

Nikon Z8

//Per

Publicerad 2024-05-27 19:25 | Läst 2711 ggr
froderberg 2024-05-27 19:36
Härligt, härligt. Jag ska upp snart igen.
Svar från Per Lundström 2024-05-27 19:43

Ja det känns fantastiskt att besöka dessa grusvägar igen som varit snötyngda så länge, börjar bli ljust dygnet runt nu ☺️ Kul att det bär av uppåt norr igen hoppas ni får en underbar vistelse! Hälsn/Per
alf109 2024-05-27 20:26
Stämningsfulla bilder.
/Affe
Svar från Per Lundström 2024-05-27 20:47

Tack Affe! Myggen har börjat komma men ack så varmt och skönt ute:) Hälsn/Per
ctlindsten 2024-05-28 13:25
Härliga bilder
Svar från Per Lundström 2024-06-03 16:28

Tackar Christian!/P
ehrsa 2024-05-28 17:44
Tur att du nämner myggen annars hade man blivit helt förförd..
Hälsn!
sodeto 2024-05-29 08:56
Stämningsfulla bilder som väcker en längtan norrut.

Tommy S.