Lappland - Friluftsliv
Norrbotten sommar igen!
Äntligen varmt och skönt efter vägarna nu, tid för camping och mygg.
Inåt Norrbottens inland med härliga kvällssolen..
..som vanligt åker den gamla buckliga kaffepannan fram i solskenet.
Lyktan är tänd inne i husbilen, några myggor surrar omkring och ger en känsla av att sommaren riktigt har anlänt till Norrbotten.
..Godnatt
Piteälven, Norrbotten
2024-05-26
Nikon Z8
//Per
Publicerad 2024-05-27 19:25 |
Läst 2710 ggr








Ja det känns fantastiskt att besöka dessa grusvägar igen som varit snötyngda så länge, börjar bli ljust dygnet runt nu ☺️ Kul att det bär av uppåt norr igen hoppas ni får en underbar vistelse! Hälsn/Per
/Affe
Tack Affe! Myggen har börjat komma men ack så varmt och skönt ute:) Hälsn/Per
Tackar Christian!/P
Hälsn!
Tommy S.