Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Sista september
Jag tog mig ut efter jobbet för att ta några bilder på månadens sista dag, det var blåsigt och regnmolnen cirkulerade runt i skyn. Det var väl inte så skönt väder men det var skönt att komma ut lite. Nu är det en ny månad med nya möjligheter, höga förväntningar på nya bilder i färgernas tecken.
Publicerad 2021-10-01 16:02 |
Läst 4169 ggr


