Naturbilder
Halvtid råder
På något sätt känns det som att jag kommit in i en period där jag bara presterar halvtid här på Fotosidan. Det är en del annat som kretsar omkring mig som jag måste försöka få avklarat innan jag liksom kan komma till ro. Självklart är min kamera med mig en del och bilder skapar jag lite då och då men sen när jag är klar med det är det något annat som kräver min tid. Jag läser och kollar på Fotosidan dagligen men mer än så blir det inte ibland, jag längtar såklart till semestern också som endast är några veckor bort.
Långsamt ibland
Ibland får det nog bli så helt enkelt, man får ta det lite långsammare för att hinna med det lilla man kan. Men hur långsamt man än tar det så försvinner tiden bara förbi och jag har lätt att känna lite ångest över att jag kanske missar något. Tiden som räcker försöker jag åtminstone besöka naturen så mycket som möjligt och där märks det att tiden aldrig står still.
Vattenhålet
Det verkar ju inte vara så djupt men ändå det är något som speglar sig där i botten.
Från naturen
Jag söker ofta efter motiv som detta, det sker liksom på automatik sen ett klick och en bild blir till. Fast det är liksom inget avancerat på något sätt, den som söker finner ju heter det och det är nog sant.
Det flyter på
Det är bara att hänga med, för nu tycker jag dagarna bara går fortare och fortare.






