Naturbilder
Jag minns doften
Nu får jag aldrig mer uppleva den här skogen, den som jag vandrat i sen barnsben och som jag fotograferat i så ofta. Alla upptäcktsfärder jag gjort både med och utan kamera. Jag hittade där utantill mina kännetecken tog mig både bort och hem igen, nu är det annorlunda. Men visst minns jag fortfarande doften av skogen, skogen som en gång var.
Det luktade brandrök
Jag kände att det luktade brandrök och efter en stunds vandring förstod jag varför. Uppenbarligen hade det eldats här, jag har ingen aning om orsaken varför det brunnit.
Sista gången
Kanske var det sista gången som jag besökte den här platsen i skogen idag. En plats som jag besökt en hel del och som ofta gett mig energi även att det ser helt energilöst ut så har platsen givit mig mycket. Jag åkte idag ut helt tom på energi, men jag ville ut i skogen där kan jag vara mig själv. Jag mötte olika djur som bor i skogen stannade upp lyssnade och betraktade. Det fyllde upp mig med energi men på vägen hem kände jag ändå att det fanns tankar kvar som gnagde, men det får helt enkelt vara så. Imorgon är en annan dag och det kanske blir en bättre dag.
Spåren av Dave
Stormen Dave drog fram och i skogen lämnade den många avtryck. Personligen tycker jag inte om blåst speciellt inte stormar, även om Dave var lite lugnare på denna sidan så var det mer än tillräckligt.
I naturen
I naturen slipper jag så mycket annat och mycket annat slipper även mig så det är nog ömsesidigt. Men i naturen känner jag mig alltid välkommen, jag är där som gäst och ska bara ta någon bild eller två.






