Vilka maskiner det finns, jag tycker att dom är spännande att titta på. Jag tycker om färgerna i bilden här då det gula träder fram.
Jeg kan også blive facineret af sådanne store maskiner - fint fanget.
Mvh. Erik.
Tack så mycket Erik!