Ibland blir det mycket linjer, man vet inte riktigt vad man ska välja men så länge det är linjer kommer man någonstans en cirkel vore kanske värre.
Tack Stefan kul att du gillar bilden.
Tack Måns, ibland skapar en bild förundran.
Fint!
//Lola
Tack Lola, kul att du tittat och kommenterat.