Det enda jag vet är vart jag ska vad det sen finns för motiv är ett oskrivet blad, men jag försöka göra det bästa av det som naturen bjuder på.
//Lola
Tack så mycket Lola
Det finns alltid fina motiv ute i naturen. Det handlar bara om att se dem och upptäcka dem. Du bevisar ju gång på gång att du kan. Jag gillar detta.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
HaD/Gunte..