Ett björklöv som hamnat på ett näckrosblad, jag tycker att det blev en intressant bild i färg och mönster.
Tack så mycket Gert, kul att du tittat på bilden.
Tack Stefan
Hälsningar Halina
Tack Halina, kul att bilden väcker något.
Hälsningar, Bjarne
Tack Bjarne för din kommentar.
Jag gillar färgerna och kontrasten mellan hela bladet och det naturliga nedbrutna bladet.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Stort tack Erik.
MvH
Johnny
Tack för din kommentar Johnny, kul att du gillar bilden.