Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Stenen där borta
Mittemot satt jag, funderade och tittade på stenen några gånger. Kanske stenen trots allt gav mig ett lugn till mina tankar så jag tyckte en bild var den värd. Det är ju inte bara en sten, helheten den gav var ju trots allt en naturupplevelse.
Publicerad 2025-04-02 21:00 |
Läst 5370 ggr



Tack Peter, det var en trevlig stund i naturen.
Hälsningar Lena
Tack så mycket Lena.
Hälsningar, Bjarne
Tack så mycket Bjarne, kul att du gillar bilden.
Det är definitivt stenen som kommer att vara huvudmotivet på detta foto - gillas.
Med många vänliga hälsningar från Erik.