Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Kanske drillsnäppor
Jag är ingen fågelexpert, men min gissning på dessa är drillsnäppor. Oavsett art så var det roligt att titta på dom en stund och någon bild fick jag med mig hem också.
Hej Morgan.
Jag är inte heller någon fågelexpert, så ditt förslag är lika bra eller bättre än mitt, så jag behåller det för mig själv :-)
Det är också bra att se och observera fåglarna och på så sätt få en upplevelse av det.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Du har fått svar på fågelarten redan! Trevligt att se dem där i strandkanten och lite kul att de verkar var på väg åt varsitt håll. Snygg oskärpa i vattnet!
Hälsningar, Bjarne
Daniel
Tack så mycket Daniel, roliga fåglar med högt läte.
Jag är inte heller någon fågelexpert, så ditt förslag är lika bra eller bättre än mitt, så jag behåller det för mig själv :-)
Det är också bra att se och observera fåglarna och på så sätt få en upplevelse av det.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Tack Erik, upplevelsen i sig är desto viktigare än bild ibland.
Tack så mycket Peter, tänk vad olika dom kan heta beroende på var man ser dom.
Hälsningar, Bjarne
Tack Bjarne, dom flög iväg sen åt samma håll. Roligt att lyckas fånga fåglar på bild.
Tack så mycket Stefan. Ja det blev en trevlig bild.